Jak budujemy zaufanie wśród klientów?

Budowanie zaufania wśród klientów to proces, który wymaga konsekwencji, przejrzystości i odpowiedzialności. Spełnianie obietnic, przewidywalna komunikacja oraz otwartość na feedback to kluczowe aspekty, które mogą przyczynić się do stworzenia trwałych relacji z klientami. Jako firma dostrzegamy, że wdrożenie tych zasad przynosi szereg korzyści, takich jak zwiększona lojalność, zadowolenie klientów oraz pozytywne rekomendacje. Warto zainwestować czas i wysiłek w te zasady, aby w przyszłości cieszyć się lojalnością i zadowoleniem klientów.

Transformacja relacji Klienta z Bankiem: Rola UX w nowoczesnych usługach finansowych

W ciągu ostatnich kilkunastu lat relację między klientem a instytucjami finansowymi przeszły znaczącą transformację. Kiedyś kontakt z bankiem oznaczał wizytę w placówce, długie kolejki i wypełnianie papierowych formularzy. Dziś, w dobie cyfryzacji, klienci oczekują szybkiego, wygodnego i bezproblemowego dostępu do usług bankowych, które mogą załatwić z dowolnego miejsca na świecie. To, co kiedyś było standardem, staje się coraz mniej akceptowalne, a kluczowym czynnikiem, który definiuje nowoczesne podejście banków do obsługi klienta, jest doświadczenie użytkownika (UX).

Dlaczego polski dostawca oprogramowania to właściwy wybór dla firm z rynków GCC

Kraje Rady Współpracy Zatoki (GCC) – w skład których wchodzą Arabia Saudyjska, Kuwejt, Katar, Bahrajn, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie – od lat odnotowują dynamiczny rozwój gospodarczy, napędzany m.in. przez rosnącą potrzebę cyfryzacji. Wraz z szybkim tempem technologicznej transformacji w regionie, firmy te coraz częściej szukają międzynarodowych partnerów, którzy pomogą im w realizacji nowoczesnych i skalowalnych rozwiązań IT. W tym kontekście Polska, będąca jednym z liderów w zakresie tworzenia innowacyjnych technologii, staje się kluczowym graczem na międzynarodowej arenie jako potencjalny partner technologiczny.

Platforma low-code archITekt w sektorze ubezpieczeniowym

Rozwiązania typu low-code stają się coraz bardziej popularne, znajdując zastosowanie także w sektorze ubezpieczeń. Platforma archITekt jest jednym z takich narzędzi, które zmieniają sposób tworzenia i zarządzania systemami ubezpieczeniowymi.

Low-code: Technologiczny akcelerator transformacji cyfrowej w bankowości

Sztuczna inteligencja i platformy low-code razem stanowią potężne narzędzie w rękach banków dążących do optymalizacji zasobów IT i przyspieszenia cyfrowej transformacji. Low-code umożliwia szybkie i efektywne tworzenie systemów, a AI wspiera ten proces, zmniejszając barierę technologiczną i pozwalając na bardziej intuicyjne zarządzanie danymi i procesami.

Wykorzystanie potencjału platformy low-code w bankowości

Już za dwa lata nawet 75% systemów IT stosowanych w biznesie będzie powstawać z wykorzystaniem platform niskokodowych lub wręcz bezkodowych, a przychód, wygenerowany przez ten segment rynku IT, do roku 2030 przekroczy 187 mld USD.

Rewolucja finansów Młodego Pokolenia. Trendy i zmiany w bankowości

W ostatnich latach obserwujemy dynamiczną ewolucję w świecie finansów, zwłaszcza w kontekście młodego pokolenia. W artykule postanowiliśmy podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat najnowszych trendów i zmian w bankowości oraz tego, jak technologia rewolucjonizuje podejście do finansów.

Nowoczesne procesy online w bankowości oparte na systemie workflow

W dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości bankowości kluczowym aspektem skutecznego funkcjonowania instytucji finansowej jest konsekwentne dostosowywanie się do postępującej digitalizacji. Nowoczesne technologie i innowacyjne aplikacje stają się nieodłącznym elementem codziennej pracy banków, a kluczem do sukcesu jest nie tylko ich implementacja, lecz również umiejętne dostosowanie do zmieniających się potrzeb klientów. Niezależnie od lokalizacji czy urządzenia, z którego korzystają, klienci oczekują płynnych, spersonalizowanych i dostępnych online procesów. W tym kontekście istotnym narzędziem staje się system workflow, który nie tylko umożliwia skoordynowane przepływy pracy, lecz także wprowadza element automatyzacji, usprawniając kluczowe procesy bankowe.

Prosty język w analizie – klucz do efektywnej komunikacji

Pamiętajmy, że dokument analizy to tekst użytkowy, a nie dzieło literackie. Nie ma mieć walorów artystycznych ani odpowiadać na estetyczne oczekiwania odbiorców. Ma spełnić konkretne zadanie – przekazać informacje tak, aby obie strony – autor i odbiorca – miały pewność, że dobrze się rozumieją.

Programowanie sukcesu – wywiad z Marcinem Wierzbikiem

VSoft to software house z długą, prawie 30-letnią historią, ale przede wszystkim VSoft to ludzie, którzy go tworzą. Głównym segmentem działalności firmy są rozwiązania dedykowane, systemy szyte na miarę potrzeb klienta. W naszej pracy ważne jest, żeby zespół był zgrany oraz by miał umiejętności nie tylko technologiczne, ale również biznesowe i interpersonalne.

Rola platform low-code w dobie Czwartej Rewolucji Przemysłowej

Gwałtowny rozwój technik tworzenia software-u nie jest już przyszłością a teraźniejszością. Wynika z potrzeby zaspokojenia błyskawicznie rosnących potrzeb biznesowych w wielu branżach. W dobie Czwartej Rewolucji przemysłowej właściwie nie ma już obszaru, która radzi sobie bez systemów wspierających. Coraz większe i bardziej skomplikowane rozwiązania, stają się codziennością. Postępujący rozwój technologii zmienia proces myślenia z „jak to zrobimy?” na „co i na kiedy?” Poziom abstrakcji rośnie, a czasu na „jak?”, właściwie już nie ma. Chcemy szybciej i więcej!

Kompletowanie dokumentów elektronicznych z VSoft Mobile Workforce

Czy kompletowanie służbowych oraz ważnych informacji w aplikacjach mobilnych jest dobrym rozwiązaniem? W jaki sposób są one zabezpieczane? Jak odpowiednio kompletować dokumenty pracując w terenie? Aplikacja VSoft Mobile Workforce dostarcza odpowiedzi na te pytania oraz pokazuje jak kompletować dokumenty w bezpieczny a zarazem wygodny sposób.

Czy przetworzenie 1,5 miliona spraw w 47 minut z wykorzystaniem platformy low-code jest możliwe?

Budując kompleksowe rozwiązania do zarządzania i podejmowania decyzji często potrzebujemy pobrać dane o klientach. Wśród pobranych danych znajdują się np. informacje o posiadanych przez nich produktach i wykonywanych transakcjach. Samo pobranie danych do rozwiązania to tylko pierwszy etap procesu. W kolejnym kroku należy zweryfikować otrzymane rekordy, wzajemnie powiązać i wyliczyć odpowiednie agregaty (wskaźniki, sumy, etc). Aby usprawnić procesy zasilania i przetwarzania danych wykorzystywane są dedykowane narzędzia. Przykładem wykorzystania takich narzędzi są np. systemy monitorowania należności w banku, które oparte są na codziennym przetwarzaniu dziesiątków milinów danych o klientach, ich płatnościach i historii kontaktów.

Dostarczaj na czas – MoSCoW i Timeboxy w Agile Project Management

Do tej pory dużo pisaliśmy o frameworku SCRUM, jaki na co dzień wykorzystujemy podczas tworzenia oprogramowania w VSoft. Postanowiłam jednak przybliżyć nieco koncepcję AgilePM (Agile Project Management) – metodyki zwinnego zarządzania projektami, która może stanowić niejako dopełnienie stosowanego w organizacji podejścia zwinnego, w tym np. SCRUM.

Migracja danych w 4 minuty i 30 sekund dzięki platformie VSoft archITekt

Dziś firmy IT nie istnieją bez specjalistycznych narzędzi. Mogą to być komercyjne rozwiązania, opensource, jak również te tworzone wewnętrznie. W VSoft tworząc systemy dla naszych klientów bazujemy na wewnętrznej platformie low-code VSoft archITekt. To pomaga nam wdrażać rozwiązania szybciej, w sposób bardziej elastyczny i optymalny. Przez te 26 lat stworzyliśmy dziesiątki systemów dla wielu różnych branż. Dużym sukcesem jest fakt, że wiele z nich rozwijamy wspólnie z klientami. Opracowaliśmy procedury dotyczące równoległej pracy nad projektami, przez co taka współpraca przyspiesza rozwój intelektualny i biznesowy obu zespołów.