Wdrażamy proces obsługi wniosku kredytowego online dla SKOK IM. FRANCISZKA STEFCZYKA

Wdrażamy proces obsługi wniosku kredytowego online dla SKOK IM. FRANCISZKA STEFCZYKA

Jeszcze przed okresem wakacyjnym  rozpoczęliśmy realizację gorącego projektu rozbudowy procesu kredytowego naszego klienta SKOK IM. FRANCISZKA STEFCZYKA. Wdrożenie będzie polegało na uruchomieniu procesu obsługi wniosku kredytowego online.

Projekt jest odpowiedzią na wymagania rynku stawiane obecnie procesom kredytowym, zwłaszcza w kontekście rozwiązań self-service, czyli takich, w których to udział pracowników instytucji finansowych ograniczony jest do niezbędnego minimum, a nawet do zera. Takie mechanizmy jak wstępna weryfikacja potrzeb klienta, kalkulacje, przygotowanie oferty, ocena kredytowa, podpisanie umowy i uruchomienie kredytu, mogą być przeprowadzone w sposób automatyczny. Odbiorcy w wygodny sposób wypełniają wniosek online i szybko otrzymują decyzję.

Nowe rozwiązanie oparte będzie na najlepszych praktykach obecnego procesu kredytowego, a jednocześnie zostanie dostosowane do wymagań pełnej automatyzacji ścieżki kredytowej, w którym to osoba składająca wniosek kredytowy jest inicjatorem i docelowo jedynym wykonawcą procesu.

System rozbudowywany dla naszego Klienta w nowym procesie, będzie pełnił kluczową rolę integratora oraz głównego systemu do oceny wniosków kredytowych składanych online, generowania dokumentacji, oraz przekazywania zleceń bezpośrednio do systemu centralnego. Efektem takiego działania będzie skuteczne podpisanie umowy kredytowej przez Strony.

Projekt ma na celu udostępnienie nowego kanału dotarcia do Klientów SKOK IM. FRANCISZKA STEFCZYKA z ofertą pożyczki gotówkowej.

System dla banków i instytucji finansowych zapewniający wsparcie na wszystkich etapach udzielania produktów dla klientów detalicznych, w tym ich ocenę, decyzję, zawarcie umowy i działania posprzedażowe.